ور وبسایت، روی گزینهی «ثبتنام» یا «عضویت» کلیک کنید و مراحل ثبتنام در سایت رو انجام بدید. بعد از پایان مراحل، پروفایل و حساب کاربری شما ساخته میشه.
بعد از وارد شدن به حساب کاربری، روی گزینهی «ویرایش حساب کاربری» و «ویرایش رمز عبور» کلیک کنید و موردهای دلخواه تون رو ویرایش کنید.
خیر. شما میتونید با ما ارتباط بگیرید تا خرید تون رو انجام بدید؛ ولی با عضویت در سایت یادینه، شما میتونید فهرست خریدها تون رو ببینید و اونها رو پیگیری کنید و از امکانات بیشتری بهرهمند بشید.
بله. فعلاً این امکان هست که با ما ارتباط بگیرید و خرید تون رو انجام بدید.
بله. برای دریافت فاکتور رسمی، با ما ارتباط بگیرید تا بعد از دریافت اطلاعات مورد نیاز، فاکتور برای شما ارسال بشه.
اگر سفارش ساخت داده باشید، با توجه به خریدهایی که برای ساخت سفارش شما انجام میشه، امکان لغو سفارش وجود نداره. ولی برای لغو سفارش کالاهای موجود، شما میتونید تا 24 ساعت قبل از ارسال، سفارش تون رو لغو کنید.
از طریق حساب کاربری تون در وبسایت، شما میتونید سفارش تون رو پیگیری کنید. اگر هنوز این امکان در دسترس تون نیست، برای پیگیری سفارش تون، با ما ارتباط بگیرید.
بسته به سیاست یادینه در دورههای زمانی گوناگون، شرایط و هزینهی ارسال کالاها میتونه متفاوت باشه که در بخشهای مختلف وبسایت به آگاهی شما خواهد رسید.
برای این کار باید با ما تماس بگیرید. اگر کالای شما ارسال شده باشه، امکان تغییر نشانی نیست و کالا به نشانی قبلی فرستاده میشه.
در نظر داشته باشید که مدت زمان گفته شده برای ارسال، بر اساس روزهای کاری هست و شامل روزهای تعطیل نمیشه. با این حال، در صورت تاخیر چند روزه، از طریق پیامک یا تماس تلفنی به شما اطلاع داده میشه.
بسته به سیاست یادینه در دورههای زمانی گوناگون، این مورد میتونه متفاوت باشه که به اطلاع شما خواهد رسید؛ ولی در کل، بستههای کوچک از طریق پست پیشتاز، تیپاکس و... ارسال میشه و بستههای بزرگ با باربری ارسال خواهند شد.
سفارشهای تکی و با حجم کم، بعد از ساخت و نهایی شدن سفارش، حداکثر تا 5 روز کاری به دست شما خواهد رسید. اگر در این مدت، سفارش خود رو دریافت نکردید، با کد پیگیری سفارش تون به اداره پست منطقه تون برید و بسته تون رو دریافت کنید. در صورت تاخیر در ارسال کالا، به صورت پیامکی یا تلفنی به اطلاع شما خواهد رسید.
سفارشهای تکی و با حجم کم، معمولاً با پست پیشتاز ارسال میشن که شما با داشتن کد پیگیری مرسولهی خود (کد 24 رقمی) و مراجعه به سایت post.ir میتونید از وضعیت مرسولهی خود باخبر بشید.
اگر کد پیگیری مرسوله در حساب کاربری شما نیست، با ما تماس بگیرید و در صورتی که سفارش شما با روشهای دیگهای به جز «پست» ارسال بشه، به اطلاع شما خواهد رسید.
از طریق پروفایل و حساب کاربری خود میتونید اطلاعات سفارشهای قبلی تون رو ببینید.
راههای ارتباط با ما در بخش «تماس با ما» وبسایت هست؛ ولی لطفاً قبل از ارتباط گرفتن با ما، «پرسشهای پرتکرار» رو به دقت بخونید؛ چون پاسخ بسیاری از پرسشهای شما در اون جا هست.
همهی تلاش ما در یادینه، این هست که با توجه به قیمت کالا، بهترین کیفیت رو به مشتری تحویل بدیم و خدمات پس از فروش هم ضامن حفظ این کیفیت هست. بنابراین، یادینه برای 6 ماه، همهی کالاهای چرمی خود رو از نظر پوسیدگی و رنگپریدگی تضمین میکنه؛ ولی در کل، رفتار شما با کالای چرمی، عمر اون رو تعیین میکنه.
شما میتونید از طریق بخش مربوطه در حساب کاربری خود، برای درخواست مرجوعی اقدام کنید. در صورت نبود این بخش در حساب کاربری شما، با ما ارتباط بگیرید.
خریدارهای کالا فقط در موردهای زیر میتونن کالای ارسال شده رو مرجوع کنن:
(1) عدم تطابق کالای ارسال شده با تصویر و ویژگیهای کالا.
(2) وجود آسیبدیدگی و ایراد در کالای ارسال شده.
در نظر داشته باشید که شما تا 48 ساعت پس از دریافت کالا میتونید درخواست بازگشت کالا کنید.
همهی بستهبندیهای یادینه، طبق استاندارد انجام میشه و احتمال آسیبدیدگی بستهها، بسیار کم هست؛ ولی با این حال، در صورت آسیبدیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا به ما اطلاع بدید.
بله. شما تا 48 ساعت بعد از دریافت کالا فرصت دارید که کالا را با هزینهی خود و با بستهبندی استاندارد برای ما ارسال کنید. البته در صورت مشاهدهی آسیبدیدگی در کالا، امکان پس گرفتن کالا نیست. همچنین، در نظر داشته باشید که این امکان برای سفارشهای تکی هست و برای سفارشهای بیشتر، امکان بازگشت کالا نیست؛ چون طبق قانون، حق استرداد کالا، فقط به مصرفکننده تعلق داره.